اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

معاون کارآفرینی وزارت کار:

نظام تامین مالی متناسب با ظرفیت بنگاه‌های خرد نبوده است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی گفت : اثربخشی تسهیلات در حوزه اشتغال را از دغدغه های اصلی محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی دانست .

نظام تامین مالی متناسب با ظرفیت بنگاه‌های خرد نبوده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عیسی منصوری، معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در سمینار آموزشی تأمین مالی بنگاه‌های خرد و کوچک که با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست این وزارتخانه برگزارشد، گفت : تاکنون بخش زیادی از اشتغال کشور مبتنی برظرفیت بنگاه های خرد و کوچک بوده است اما نظام تامین مالی متناسب با این نوع از بنگاه ها نبوده و نیست .

وی افزود : نقش وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی به عنوان هماهنگ کننده سیاست های اشتغال ،اتصال نگاه و روش مندی بخش واقعی اقتصاد و نظام بانکی است .

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی تصریح کرد : بهترین حوزه برای ورود به کار معرفی مکانیزم های تامین مالی است که باید دراین بخش از سطوح ساده تر کار را آغاز وبه سمت مسائل پیچیده تر حرکت کنیم .

وی اثربخشی تسهیلات در حوزه اشتغال را از دغدغه های اصلی محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی دانست .
منصوری سمینار آموزشی تأمین مالی بنگاه ای خرد و کوچک را نشستی برای گشایش این روش ها دانست و ادامه داد:این سمینارهمچنین آغازهمکاری بین دستگاه های مختلف مرتبط با بخش واقعی اقتصاد و سیستم تامین مالی کشوراست و به دنبال ایجاد ادبیات مشترک و راهگشایی برای ادامه این نوع همکارها و پیاده سازی تامین مالی هستیم .
گفتنی است تشریح و ارائه راهکارهای نوین تامین مالی بنگاه های خرد و کوچک و توسعه زنجیره ارزش مالی بنگاه ها و همچنین ارائه نمونه های موفق تامین مالی مبتنی بر زنجیره ارزش از عمده ترین اهداف برگزاری این سمینار آموزشی است.
 این سمینار از سوی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور مدیران ارشد این وزارتخانه، مدیران و سیاستگذاران بانکی کل کشور و همچنین کارگزاران و مدیران اشتغال استان های سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/آ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول